Junta General ordinària 2017

Comunicat a A DATA DE 29 de Novembre DEL 2017 en el qual és convoca ALS socis a assistir a ASSEMBLEA GENERAL ORDINARIA 2017
Dia: Dijous 14 de Decembre
Hora: a primera convocatòria: 18.00h; a Segona convocatòria: 18.30h
Lloc: Seu de l'Associació a al carrer Septimània num. 36 - local; Barcelona 08006

Junta General ordinària 2017
ORDRE DEL DIA:
1. Examen de la gestió de l'Exercici social
2. Examen de les Comptes i Balanç anual
3. Canvi de càrregs Dintre de la junta gestora
4. Proposta de noves Accions i col.laboracions per proper any
5. Precs i preguntes

NETWORKING AMB EL MÓN ÀRAB

NETWORKING AMB EL MÓN ÀRAB

APROFITA AQUESTA OPORTUNITAT PER A ESTABLIR VINCLES COMERCIALS AMB ORIENT MITJÀ
26 Novembre 2020
Mes informació:
A continuació informació General de l'esdeveniment, si voleu participar contactar via e-mail a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

networking2020 2

ATENCIO WEBINAR !!!! ABRAÇAR EL CANVI

ATENCIO WEBINAR !!!! ABRAÇAR EL CANVI

ANALITZAR I ADAPTAR DE FORMA ESTRUCTURADA ELS NEGOCIS EN MODA ALS CANVIS ACTUALS
Dijous 5 de Novembre a les 17:00h
Organitzat per Moda Catalunya i Balears
Tots som conscients que el canvi és necessari i forma part de les nostres vides.
La necessitat de canviar i adaptar els nostres negocis és fonamental per a mantenir el nivell de competitivitat i per a assegurar la permanència dels nostres negocis a través del temps.
El problema actual és que hem de canviar en mesos el que hauríem d'haver fet en anys, per a això és necessari treballar aquest canvi de manera efectiva, positiva i realista dins de les capacitats dels nostres negocis així com de les nostres capacitats personals per a la sana adaptació i assimilació d'aquests canvis.

CONTINUA L'ÈXIT DE LA REVISTA DEMODA

CONTINUA L'ÈXIT DE LA REVISTA DEMODA

1 Novembre 2020
Aquest Novembre l'ha sortit la segona edició de la Revista DEMODA.
Dins el Pla de Reactivació de l'Comerç i la Moda post-COVID19 que va posar en marxa l'Associació Moda Catalunya i Balears al principi de la pandèmia creant la revista "DEMODA" per ampliar la Plataforma i Directori de Moda per la difusió i promoció de marques comercials i dissenyadors i nous creadors. De Moda és una revista gratuïta i trimestral creada per l'Associació Moda Catalunya i Balears i recolzada també per l'Associació nacional Dóna i Moda per a la difusió de coneixement i informacions relacionades amb la Imatge, la Moda, la bellesa i l'actualitat. Molts agraïments a tots els col·laboradors, professionals i empreses que han treballat perquè aquesta segona edició també sigui possible amb tanta bona repercussió i critica. Agraïments especials als personatges de caràcter públic que s´han prestat a donar-nos visibilitat amb entrevistes personals i reportatges.A la primera edició vàrem comptar amb la col·laboració de la top model Cristina Piaget i l'actor Octavi Pujades i en aquesta segona edició amb la model internacional Marisa Jara, amb la coreògrafa i ballarina d'excepció Coco Comin i la dissenyadora i empresària Elena Tablada.
La pròxima edició es publicarà al gener de 2021.

ATENCIO WEBINAR !!!! FORMACIO EN L'AMBIT DIGITAL DE LA VENTA ONLINE

ATENCIO WEBINAR!!!!  FORMACIO EN L'AMBIT DIGITAL DE LA VENTA ONLINE

Dimecres 14 d'Octubre a les 17:00h
Organitzat per Moda Catalunya i Balears
L'actual situació ens ha obligat a adaptar-nos en l'entorn digital ràpidament. Totes els comerços i marques de roba estan treballant a crear plataformes compartides o pròpies per a la venda online dels seus productes que siguin efectives, però l'efectivitat no es basa només a crear una web de venda online òptima, la qual cosa realment ens diferenciarà la resta és conèixer el mitjà, les tendències, i sobretot com gestionar-la de manera efectiva. Amb aquesta formació Moda Catalunya pretén acostar-vos més als vostres objectius en la venda online amb coneixement i pautes efectives..

La signatura Kleymac dóna suport a la Plataforma de Moda

La signatura Kleymac dóna suport a la Plataforma de Moda

Kleymac neix en 1978 amb una visió clara, crear uns pantalons que s'adaptin al ritme de la dona contemporània, de la dona real. I sense obviar en cap moment la importància de l'exclusivitat, l'elegància i el gust pel detall. Després de dècades d'experiència en el món del disseny, el resultat són les múltiples col·leccions basades en la distinció, comoditat i permeabilitat a cada figura.
La ambició de Kleymac és continuar creixent sempre de la mà de la innovació més recent, però sense perdre l'essència i els valors dels quals provenen.
Teixits únics seleccionats minuciosament per la seva qualitat i exclusivitat. Dissenys inspirats en la llibertat, comoditat i sofisticació que et representa.

ATENCIÓ WEBINAR !!!!

webinar 2 septiembre

EL FUTUR DE LA MODA PEL 2021 - Organitzat per Moda Catalunya i Balears
22 de setembre 2020 -  18.00h
Una vegada analitzada la situació actual i la trajectòria d'aquest últim any, farem un repàs de la indústria i comerç relacionat amb la Moda a Catalunya, per tal de dibuixar un pronòstic fiable de què ens ofereix el futur del sector a curt termini. El Webinar estarà a càrrec de Miriam Victòria analista de Moda i presidenta de la nostra associació.

CUSTO BARCELONA PRESENTA LA SEVA NOVA COLECCIÓ

TEMPORADA TARDOR-HIVERN 2020/2021
080 BARCELONA FASHION
Custo Barcelona.
17 de Septiembre 2020
Esta firma ha sido creada en los años 80 por los hermanos Dalmau en Barcelona, siendo producto de la inspiración del estilo de los surfistas californianos, creando mezclas y patrones que todavía no habían llegado a España. Comenzaron vendiendo camisetas como souvenir y ahora tienen un acuerdo con AEFFES.p.A. para expandirse internacionalmente, los hermanos seguirán siendo los responsables creativos de la firma.

Ônne, la marca fundada por la jóven diseñadora Gisela Cid vuelve a arrasar, ahora en el mercado deportivo

onne 1 septiembre

La firma de referencia en el universo del beachwear, ahora se abre paso, también, en el mercado deportivo. Con su segunda cápsula se convierte en la favorita de las prescriptoras de estilo. Las claves? Su discurso empoderador en favor de la diversidad femenina, la funcionalidad del diseño y la comodidad de cada una de las prendas. Te advertimos que no querrás quitártela, tampoco fuera del gimnasio.

Alejados de la lógica de las tendencias, sus diseños nacen con vocación de perdurabilidad. La firma traslada a cada una de sus piezas una premisa básica de estilo: menos es más.
La colección se desarrolla bajo la premisa del más alto rendimiento de cada prenda y como un uniforme infalible para practicar deporte de alta intensidad. Todos los tops están confeccionados en un tejido en tejido suave y transpirable, pero con una banda elástica en la parte inferior para mantener la sujeción en el impacto de cualquier práctica deportiva. Por su parte, tanto los shorts como los leggings están formulados para una compresión ligera que no incomode y permita la flexibilidad que buscamos cuando entrenamos.

La firma, además, ha volcado su know how en el universo de la moda de baño para ofrecer un tejido transpirable y cómodo que se seca más rápido que un bañador y con el que podrás decir 'adiós' a las antiestéticas marcas que aparecen cuando hacemos deporte.

Su discurso minimalista se materializa, fundamentalmente, en una colorimetría serena, alejada de los matices vitaminados y estampados que dominan el universo de la ropa deportiva. La firma apuesta por el negro, el blanco y el nude como un tridente ganador para sus creaciones, que permite combinarlas entre si en un extenso abanico de opciones para formar apetecibles looks deportivos y que, además, pueden tener una segunda vida más allá del gimnasio. Gracias a su elegante diseño, en el que destaca la banda con el logo de la firma, las creaciones de Ônne encajan perfectamente en looks diarios, con jeans, sudaderas oversize o cazadoras vaqueras.

La propuesta ya ha conquistado a un ejército de celebrities, influencers y clientas, y es que, según reconoce Gisela Cid, la joven fundadora de la etiqueta, “Precisamente, uno de los puntos más importantes del crecimiento de la marca es el feedback nuestras clientas y la forma en la que todas ellas embellecen, incluso con sus imperfecciones, nuestras piezas”. La colección está pensada para todo tipo de mujer y morfología; prendas sencillas, en colores que favorecen y con patrones que se adaptan a cualquier cuerpo.

NACE LA REVISTA DEMODA 2020

demoda 1 julio

1 de Julio 2020 Dentro de el Plan de Reactivación del Comercio i la Moda post-COVID19, que ha puesto en marcha la Asociación Moda Catalunya i Balears, nace la revista "DEMODA" para ampliar la Plataforma de Moda de difusión y promoción de marcas comerciales y diseñadores y nuevos creadores. De Moda es una revista gratuita y trimestral creada por la Asociación Moda Catalunya i Balears y apoyada también por la Asociación nacional Mujer y Moda para la difusión de conocimiento e informaciones relacionadas con la Imagen, la Moda, la belleza y la actualidad. Su primera edición ha tenido un gran éxito que nos anima a seguir apostando por este tipo de iniciativas. Gracias a todos nuestros colaboradores y a la colaboración especial de @cristinapiaget y @octavipujades para esta primera edición.
Podréis disfrutar de la lectura de esta revista de forma permanente desde las webs
https://www.modacatalunya.es/es/revista-demoda y
https://mujerymoda.es/es/revista-demoda

ATENCIO #WebinarMODA !!!!

webinar 22 junio

Desinfecció de teixits i altres mesures de prevenció per al sector Moda
Dilluns 22 de juny a les 16h
En aquesta sessió veurem quines són les diferents tècniques de desinfecció de peces de roba a partir del coneixement actual sobre com es comporta el virus de la Covid-19 sobre els teixits. Des del Clúster Català de la Moda (Modacc) ens parlaran del conjunt de bones pràctiques a dur a terme per part de les empreses de moda. Per la seva banda, investigadors d’Eurecat apuntaran les línies d’investigació que en el futur han d’ajudar les empreses de Moda. Finalment coneixerem el cas pràctic de El Corte Inglés, que ha hagut d’adaptar els seus punts de venda i la seva logística a les necessitat actuals d’higiene i prevenció.

AMALIA SERRANO, LA PORPIETARIA Y FUNDADORA DE LA MARCA DE BAÑO SOSTENIBLE SWIM AGAINST

Amalia, comprate con nosotros una entrevista muy especial y nos habla de su moda sostenible, de sus objetivos a corto medio plazo, de sus ilusiones y de la forma cercana y autosuficiente en que ha ido desarrollando e implantando su filosofía y marca personal en sus diseños.
Tuvimos el placer de cocnocerla en la Costa Brava Fashion Week del 2017 y desde entonces seguimos sus pasos. La entrevista ha sido realizada por the Reports.tv de la mano de Andrés Vazquez y publicada de forma exclusiva en nuestro canal Plataforma de Moda.


Con el soporte de

Con el soporte

 

hazte voluntariosolicitar ayudas economicas


premio oxWeb premiada con el Premio Internacional OX